معرفی فروشگاه اینترنتی جی مارکت

Gmarket در سال 1999 توسط Young Bae Ku تاسیس شد . در آن زمان قسمتی از کمپانیه interpark  بود. در سال 2000 وبسایت خود را با نام Goodsdaq را افتتاح کرد. در سال 2003 این نام به Gmarket  تغییر یافت . که این سایت به سایتی برای تجارت الکترونیکی تبدیل شد. در سال 2006 ، Gmarket اولین شرکت آنلاین کره جنوبی بود که در NASDAQ ثبت شد. در همان سال ، وب سایت جهانی خود را با لیست محصولات به زبان انگلیسی راه اندازی کرد. در سال 2009 ، eBay پس از خرید سهام Gmarket از Interpark و Yahoo ، Gmarket را به ارزش تقریبی 1.2 میلیارد دلار بدست آورد. پس از آن Gmarket از NASDAQ حذف شد.

در این سایت انواع برندهای آرایشی ، رایانه ها ، مبلمان ، تجهیزات ، وسایل نقلیه و هرچیزی که مورد نیاز خریدار است ،جمع آوری شده و فروخته می شوند. جی مارکت اثبات کرد که اگر یک بازار به اندازه کافی بزرگ باشد ،شخصی پیدا خواهد شد که مایل به خرید هر چیزی باشد.

شرکت های بزرگ بین المللی مانند ال جی و سامسونگ و برند های معتبر آرایشی و بسیاری دیگر  جدیدترین محصولات خود را در جی مارکت برای فروش به نمایش میگذارند و با استفاده از حراجی های رقابتی و فروشگاه های با قیمت ثابت بهترین خدمات را ارائه می دهند.

جی مارکت قیمت های بسیار مناسب دارد و تحویل آن سریع می باشد. این وب سایت همچنین زبان انگلیسی را ساپورت می کند. در جی مارکت پرداخت هزینه فقط به وون کره ی جنوبی است و پرداخت دلاری وجود ندارد .

 

راهنمام قدم به قدم برای سفارش از سایت جی مارکت

سفارش از سایت جی مارکت همانند سایر سایت ها می باشد. در اینجا قدم به قدم کل فرایند توضیح داده می شود.

1- ابتدا وارد سایت جی مارکت شوید و محصول خود را انتخاب نمایید.

الف-شما می توانید از امکان جستجوی محصولات در سایت جی مارکت استفاده نمایید. کلید واژه و یا نام محصول را در قسمت جستجو وارد نمایید. موتور جستجوی سایت جی مارکت محصولات مربوطه را به شما نشان می دهد.

توجه نمایید برای ورود به بخش زبان انگلیسی زبان English را کلیک نمایید.

الف- محصول مورد نظر خود را جستجو نمایید. البته می توانید وارد بخش انگلیسی شوید

 

ب-هر محصولی مورد نظر شما باشد می توانید بر روی آن کلیک نمایید تا جزییات آن را ملاحظه کنید.

ب-هر محصولی مورد نظر شما باشد می توانید بر روی آن کلیک نمایید تا جزییات آن را ملاحظه کنید.

پ- سپس آدرس اینترنتی آن محصول را کپی نمایید:

آدرس اینترنتی آن محصول را کپی نمایید

2- وارد قسمت "فرم سفارش کالا" در سایت ترمک شوید. و بصورت زیر سفارش خود را در این فرم آن لاین وارد نمایید:

الف- مشخصات خود را وارد نمایید

ب- گزینه "ثبت مشخصات محصولات درخواستی" را بزنید تا به مرحله بعد بروید

وارد قسمت "فرم سفارش کالا" در سایت ترمک شوید. و سفارش خود را در این فرم آن لاین وارد نمایید

در مرحله بعد باید مشخصات محصولات را وارد نمایید

پ- نام محصول را وارد نمایید

ت-لینک محصول (آدرس اینترنتی که در بالا در قسمت 1 کپی نموده اید) وارد نمایید

ث-تعدادی که از محصول مورد نظر قصد سفارش دارید را وارد نمایید

ج-اگر محصول درخواستی شما نیاز به توضیح دارد مانند رنگ، اندازه و ... در این قسمت وارد نمایید

چ-از گزینه + برای ثبت محصولات بیشتر استفاده نمایید. با زدن این گزینه یک سطر جدید اضافه می شود که می توان محصولات دیگر را اضافه نمایید.

ح-اگر می خواهید یک محصول ثبت شده را حذف نمایید از گزینه - استفاده نمایید

خ-بعد از ثبت تمام محصولات درخواستی می توانید با زدن گزینه "مشخصات ارسال" به مرحله ثبت مشخصات ارسال بروید

بعد از ثبت تمام محصولات درخواستی می توانید با زدن گزینه "مشخصات ارسال" به مرحله ثبت مشخصات ارسال بروید

 

د- شیوه های ارسال محصولات درخواستی شما در این مرحله مشخص می شود. توجه شود نوع ارسال توسطشما در این مرحله مشخص می شود. اما توجه داشته باشید بسته به سفارش شما و زمانهای ارسال تمامی این شیوه های ارسال ممکن نیست. کارشناسان ما در ترمک پس از دریافت سفارش شما آن را بررسی می کنند و درصورتی که امکان شیوه ارسال مورد نظر شما وجود نداشته باشد به اطلاع شما می رسانند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیوه های ارسال می توانید با سایت شیپیکسر (www.shipixer.com) مراجعه نمایید.

ذ- در این قسمت مشخصات گیرنده محصولات را وارد نمایید.

ر- پس از تکمیل فرم با زدن "ثبت" درخواست شما ثبت می گردد.

توجه داشته باشید در این مرحله ثبت شما تکمیل نشده است.

پس از تکمیل فرم با زدن "ثبت" درخواست شما ثبت می گردد.  توجه داشته باشید در این مرحله ثبت شما تکمیل نشده است.

 

ز- پس از ثبت سفارش در مرحله پایانی یک کد رهگیری به شما داده می شود. برای تکمیل ثبت سفارش این کد رهگیری را به ترمک ارسال نمایید.

 

پس از ثبت سفارش در مرحله پایانی یک کد رهگیری به شما داده می شود. برای تکمیل ثبت سفارش این کد رهگیری را به ترمک ارسال نمایید

 

 

توجه نمایید از این کد رهگیری می توانید برای ویرایش سفارش خود استفاده نمایید. هر زمان که از سفارش خود مطمئن شدید می توانید کد رهگیری را برای ترمک ارسال نمایید.

درصورتی که کد رهگیری خود را فراموش نموده اید به بخش بازیابی کد رهگیری مراجعه نمایید

برای ارسال کد رهگیری به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

3- پرداخت وجه

کارشناسان ترمک سفارش شما را پس از تکمیل بررسی و پیش فاکتور خرید را برای شما ارسال می نمایند.

شما می توانید به روش های زیر پرداخت را انجام دهید:

a- واریز به حساب بانکی

شما می توانید وجه مورد نظر را به شماره حساب رسمی ترمک واریز نمایید

b- پرداخت از طریق درگاه پرداخت آن لاین

این امکان در ترمک فراهم شده است که وجه پیش فاکتور را از طریق درگاه پرداخت ترمک پرداخت نمایید.

برای پرداخت از طریق درگاه پرداخت بصورت زیر عمل نمایید:

الف- گزینه "درگاه پرداخت آن لاین" را از منوی اصلی انتخاب نمایید

گزینه "درگاه پرداخت آن لاین" را از منوی اصلی انتخاب نمایید

از صفحه باز شده:

ب- مبلغ پیش فاکتور را وارد نمایید

پ- نام و نام خانوادگی خود را براساس پیش فاکتور وارد نمایید

ت- علت پرداخت (بابت) را وارد نمایید. در این قسمت شماره پیش فاکتور خود را ذکر نمایید.

شماره پیش فاکتور

ث-برای اتصال به درگاه پرداخت شروع پرداخت را کلیک نمایید

برای اتصال به درگاه پرداخت شروع پرداخت را کلیک نمایید

با کلیک بر روی گزینه "شروع پرداخت" به صفحه پرداخت متصل می شوید. با وارد نمودن اطلاعات کارت خود پرداخت شما تکمیل می گردد.

 

4- تمکیل خرید

پس از پرداخت وجه پیش فاکتور رسید پرداخت را به ترمک ارسال نمایید. خرید شما توسط ترمک تکمیل می گردد.

5- پیش فاکتور ارسال

سفارش شما پس از خرید توسط ترمک، در یکی از دفاتر دریافت می شود. ابعاد و وزن سفارش شما بررسی می شود و پیش فاکتور ارسال برای شما ارسال می گردد.

6- پرداخت وجه ارسال

پس از دریافت پیش فاکتور می توانید وجه آنرا پرداخت نمایید تا فرآیند ارسال آغاز گردد

7- دریافت محصولات

در نهایت شما محصول مورد نظر را در ایران دریافت می نمایید.